Нулира базовия интегратор към 1-ца на самоадаптивните параметри, нулира и дроселовата клапа. Не трие грешки.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Процедура за ресетване на ЕКУ-то
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНулира базовия интегратор към 1-ца на самоадаптивните параметри, нулира и дроселовата клапа. Не трие грешки.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПърво не ми отговори на никой въпрос. Второ никъде не съм казал че процедурата включва откачане на акумулаторЧети внимателно
За адаптацията не смятам да обеснявам защото след 3 месеца някой ще вземе да ми обеснява на мен - пък аз съм си глупав и си чета и си правя изводи за себе си - тук само споделям
А тук всъщност спора беше дали с откачане на комулатора незнам си какво...
---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТам ти е гршката мислиш че интегратора е базов пък той въобще няма базаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАз пък съм 10 пъти по-тъп и не искам да се чуствам на изпит като ти отговарям на теб дето ги знаеш доста повече.
А тук всъщност спора беше дали с откачане на комулатора незнам си какво...
На спора съм отговорил че процедура има без компютър но не е свързана с акумулатора въобще, а само с контактния ключ0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Трябва да си направя един скрипт който преди всяко мое мнене да слага "мисля, че......"
Не бе просто се опитвам да спестя на хората дето хал хабел си нямат въобще какво става загубата на време по такива хептен грешно написани/преведени процедури. Хеле пък още повече, че сам по себе си ресета нищо няма да помогне. Защото както сам знаеш компютъра си измерва данните от всички сензори и според това измерване във ваички режими самообразува тези параметри. Следователно нещо трябва да се промени за да се промени и адаптирането. Все пак то е адаптиране към нещо си. След като това нещо си е същото каквото е вски път то ще се адаптира пак към него и единствената разлика в поведението на мотора ще се усети докато все още компютъра се намира в процес на първоначално измерване.
Това не го обеснявам на теб, а на другите. Мисля, че все пак това е вярноDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
С други думи, адаптация(със софтуер и кабел имам предвид) след смяна на каквото и да било по мотора никога не е излишна, дори желателна. И вече да си се самонастройва както си иска пущината.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Бих те посъветвал да покараш 1 седмица така, ако имаш проблеми с клатене на обороти или висок разход, тогава търси варианти за ресетване на еку. А като сменихте тръбата, почистихте ли дроселовата клапа? Ако да, тогава е желателно адаптация.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от itso_a Покажи съобщениеПривет Бобо! Ако мога да те запитам тук във форума? Оказа се, че тръбата след дебитомера е спукана. След оправянето и - дали има нужда от някаква адаптация или процедурата с контактния ключ? Благодаря0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНа спора съм отговорил че процедура има без компютър но не е свързана с акумулатора въобще, а само с контактния ключ
мой приятел ми разкава, как преди 5-6 год. в италия си взел съвсем нова алфа 156 ТС от РЕНТАКАР.
насред пътя изгаснала и те му казали да я изгаси и след 20 тина минути да опита пак. и точно така станало. всичко си било ок до края на пътешествието.sigpic156 SW 2001 бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщениетака е.....
мой приятел ми разкава, как преди 5-6 год. в италия си взел съвсем нова алфа 156 ТС от РЕНТАКАР.
насред пътя изгаснала и те му казали да я изгаси и след 20 тина минути да опита пак. и точно така станало. всичко си било ок до края на пътешествието.
Comment
-
Добре де , първо здравейте понеже съм нов в този форум и наскоро преди около десетина дни закупих алфичка на жената . Мисля че точно в тази тема мога да намеря компетентен отговор. Работата е следната. Автомобила е бил без акумулатор повече от 3 месеца , когато сложихме акумулатора тя запали веднага покарах я десетина километра - хареса ни и я взехме. Още на другия ден след неколкократно местене на дясната и лявата седалки се появи еърбег червената лампичка , след около 5-6 минутно каране показа няколко лампи изгорели задни на номера, в багажника , за мъгла единия , и след още няколко паления и гасенета в рамките на един ден изписа CONTROL SYSTEM
FAILURE , колата си върви много добре естествено в рамките на града няма къде да се види при големи скорости как е , но уви . От Пловдив съм и се интересувам как да постъпя , естествено е да я закарам на сервиз , но понеже съм си патил адски много - имам два буса които не се спират реално и са постоянно за консумативи из сервизите та си имам едно наум да се пазя и да питам първо. Моля за компетентен отговор , защото жената не иска да я кара докато не се разбере какво и е. Взима мойта кола която е изпитана японска марка , която е на 10 години и е влизала в сервиз само за смяна на консумативи а съм и навъртял лично аз 146 000 км. а тя самата е на 243 000 , а алфичката е дооооста по нова. Та конкретизирамо въпроса ми е как да постъпя и в крайна сметка има ли начин без лаптоп да се ресне компа понеже нямам кабел и възможно ли е да е поради факта че е стояла без акумулатор 3 месеца. Алфата е 147 1.6 2003г. И какво въщност значи този надпис - ще катапултирам ли или не???Last edited by Ordonez; d.m.y г., 20:59.
Comment
Comment